Show last authors
1 {{include document="Main.MacroSheet"/}} {{include document="Talks.MacroSheet"/}} {{include document="AlessandroRicci.MacroSheet"/}}
2 {{velocity filter="none"}}{{html clean="false" wiki="true"}}
3 ##
4 #set( $talkMenu = true )
5 #set( $listSeparator = ", " )
6 #set( $yearRange = [$lastYearTalk.. $firstYearTalk] )
7 ##
8 #if ($context.language=="it")
9 = Presentazioni e seminari di $userFullname =
10
11 In questi anni ho tenuto numerose presentazioni a workshop e conferenze, nonché vari seminari, tutorial e lezioni a conferenze e scuole, molti dei quali sono registrati nello spazio delle [[presentazioni>>Talks.WebHome]] in #apice()
12 <p/>
13 #else
14 = $userFullname's Talks, Seminars, and Presentations =
15
16 I have given a number of presentations and talk at conferences and workshops, held seminars, tutorials and lectures at conferences and schools, many of which are recorded in the #apice() [[Talks>>Talks.WebHome]] space.
17 <p/>
18 #end
19
20 * [[#stringEnIt("All talks","tutte le presentazioni")>>${userSpace}.TalksPerYear?from=$firstYearTalk&to=$lastYearTalk]] #stringEnIt("ordered by year","ordinate per anno")
21
22 ** #stringEnIt("Talks given in","presentazioni del") #foreach ($year in $yearRange) [[$year>>${userSpace}.TalksPerYear?year=$year]]#if ($year > $firstYearTalk)$listSeparator#end#end
23
24
25 #if ($context.language=="it")
26 Inoltre, le mie presentazioni nello spazio di #apice() sono indicizzate per tipo e per tag.
27 #else
28 Also, my talks in the #apice() space are indexed per sort and tag.
29 #end
30
31 #set ($categoryRange = ['Talk','Invited','Seminar','Lecture','Tutorial','Project','Informal','Internal','PhD','Other'])
32